FLIDs generalforsamling 2019

FLIDs generalforsamling 2019 afholdes onsdag den 27. marts i VINGSTED Hotel & Konferencecenter, Vingsted Skovvej 2, 7182 Bredsten.

I forbindelse med generalforsamlingen vil der være indlæg af vicedirektør i Søfartsstyrelsen Charlotte Ahrendt Steen om Danmarks kommende Havplan. Derudover vil der være indlæg om de nye regler for bundmaling, og hvad de kommer til at betyde for sejlere og havne.

Der vil blive serveret morgenmad ved ankomsten samt frokost og eftermiddagskaffe under generalforsamlingen.

Hent materialer

Hent tilmeldingsblanket

Tilmeldingsblanket, dagsorden og program er 3 uger før generalforsamlingens afholdelse mailet til alle medlemshavne.

Erfaringsudveksling
Ved de sidste par års generalforsamlinger har vi indlagt et punkt med erfaringsudveksling mellem havnene på en række områder. Da der er ganske stor interesse for dette, gentager vi derfor også punktet i år. Havne, der måtte have oplysninger, erfaringer og spørgsmål, som de mener, at andre kan have fornøjelse af, bedes meddele dette til sekretariatet pr. tlf. 4345 4360 eller e-mail [email protected]. senest 20. marts, så vil vi forsøge at afsætte den nødvendige tid til de enkelte emner.

Event Dato :
Onsdag, marts 27, 2019 (Hele dagen)