Maritim administrator med kærlighed til sejlsport og mennesker
Er du en haj til kundeservice, økonomi, kontoradministration og projektledelse samtidigt med, at du har en passion for det maritime havne- og sejlsportsmiljø, så er du nok den vi står og mangler i vores team på Odsherred Havne.
Hvem er vi?
Odsherred Havne består af Rørvig Havn, Nykøbing Sj. Havn og Odden Havn i Havnebyen. Vi er en del af Odsherred Kommune og indgår aktivt i kommunens turisme- og oplevelsesstrategier.
Vi har i alt ca. 800 bådpladser fordelt på de 3 havne. Vore kunder er lystsejlere, fiskere, lodsbåde, færgefarten mellem Hundested og Rørvig samt det lokale erhvervsliv på havnene samtidig med, at vi ligger i Danmarks største sommerhusområde. Cirka 25.000 sejlere og 2500 autocampister overnatter i vores havne i løbet af året, ligesom mere end 200.000 gæster fra sommerhusene og bykernerne nyder den maritime og naturskønne sjæl af Odsherred.
Vi er et team på 8 personer, der hver dag skal sikre en god oplevelse for alle brugere af de 3 havne.
Hvem er du?
Din teoretiske baggrund kan have mange indgange, men din praktiske erfaring har lært dig at beherske administrativ struktur og økonomiforståelse som et afgørende fundament, til at kunne deltage i og træffe mange beslutninger i hverdagen.
Vi tror også, at du er en empatisk person, der vil gå den ekstra mil for at gøre kunderne glade og at du løbende vil dygtiggøre dig og tage større og større ansvar for de mange udviklingsopgaver, som Odsherred Havne står over for.
Vi forventer, at du
- kan identificere dig med den maritime kerneydelse, som et havnekontor skal levere,
- er fortrolig med IT, Excel, økonomirapportering og lejlighedsvis referatskrivning,
- taler og skriver perfekt dansk. Sprogfærdigheder på engelsk og tysk er et klart plus,
- ved noget om lystbåde og sejlads. Er du selv aktiv sejler, er det en fordel i kundedialogen,
- besidder en arbejdspladsstolthed og kan tage medansvar for, at havnene opleves attraktive,
- kan arbejde selvstændigt og er initiativrig.
Hvad tilbyder vi?
- Et mangfoldigt job på en arbejdsplads i rivende udvikling i en dejlig kommune.
- Gode personlige udviklingsmuligheder og plads til dine idéer.
- En masse samarbejdsflader på tværs i kommunen, erhvervslivet og turismeaktører.
- Selvstændighed i opgaveløsningerne, frihed under ansvar.
Stillingen er på 37 timer om ugen. Der er i udgangspunktet tale om, at administrations- og økonomidelen vil fylde ca. halvdelen af tiden og resten af tiden går med kundeservice, IT-styring (KMD, OPUS, SBSYS og Harba, hjemmeside og en masse ad hoc opgaver, som bare opstår. Du vil i hverdagen fungere som ”souschef” for havnefogeden.
Din primære kontoradresse bliver på havnekontoret Nykøbing Sjælland Havn, men du skal også kunne arbejde ud fra de øvrige havne efter behov, hvorfor kørekort og eget køretøj til transport mellem havnene er en fordel.
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Odsherred Kommune og relevant forhandlingsberettigede organisation.
Ansøgningsfrist: Søndag den 5. maj, 2024
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Ansøgning og kontakt:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte havnefoged Steen Hansen på telefon 2072 4160 eller sende en mail til steha@odsherred.dk (undtaget i uge 17 grundet ferie)
Du skal sende din ansøgning elektronisk via Odsherred Kommunes hjemmeside www.odsherred.dk. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning, hvor du beskriver, hvad du har lavet og hvorfor vore kunder og dine nye kollegaer vil blive begejstret for dine kompetencer.
Odsherred Kommune/Havne opfordrer alle med relevante kompetencer, uanset køn og etnisk baggrund, til at søge stillingen.